Nieuwsbrief Jan. 2015

Hierbij treft u ons maandelijks overzicht aan van enkele beschikbare SPECIALISTEN. Wij arrangeren graag een kennismakingsgesprek met een van onze kandidaten, of een consultant om de match te begeleiden. Op verzoek ontvangt u van ons uiteraard een uitgebreid CV ter oriëntatie.
U bereikt ons telefonisch op tel: 088 5050700 of per email info@getheadhunted.nl - www.getheadhunted.nl

Assistent Administrateur (HBO) 32-40 uur
Het liefst zit ze bij haar familie en vrienden want die heeft ze nogal wat. Nuchtere dame die de handjes uit de mouwen steekt. Kan goed met verschillende pakketten werken en kan goed tegen veranderingen. Komt beschikbaar door overname waarbij werkzaamheden weg komen te vallen. Heeft haar HBO propedeuse en gaat nu door thuisstudie haar hbo afmaken. Bekende ervaringsgebieden: Crediteuren, Debiteuren, Projectadministratie, Budgettering, Activa, Rapportages, Jaarrekeningen, Salarisadministratie, Grootboekadministratie, Personeelsadministratie / Personeelszaken, Aangiftes OB / LB, Aangiftes VPB, Due Diligence / Fusie ervaring, Mutatieverwerking Pensioenen, Contractbeheer Pensioenen, Berekenen Waardeoverdracht Pensioenen, Correspondentie intern, Correspondentie extern, Office Management, Urenregistratie, Logistieke Administratie, Wagenparkbeheer. Bekende talen: Engels, Nederlands. Bekende software: Peoplesoft, Accountview, SAP, Exact DOS / Windows, Exact Globe, Grote Beer, Word, Access, Excel, Hyperion, Excel incl. macro´s, Visio, Elsevier software, Cash, Lotus Notes, King, Decade, Powerpoint. Persoonlijke kenmerken:Communicatief, Flexibel, Spontaan, Hands-on, Teamplayer, Sociaal, Constructief, Direct, Collegiaal. Warme vrolijke aanwezige collega die goed met veel hectiek kan omgaan. Stressbestendig en daadkrachtig. Salaris indicatie: EUR 2.000 – 2.500

Assistent Controller / Planning & Control (HEAO) 40 uur
Deze gedreven en getalenteerde jonge man doet graag aan fotografie in zijn vrije tijd en gaat ook graag vissen van af het strand als het weer het toestaat. In zijn loopbaan heeft hij goede ervaring opgedaan bij diverse organisaties waardoor hij zijn analytisch vermogen goed heeft ontwikkeld. Het is iemand die een goed financieel inzicht heeft voor het analyseren van projecten, begrotingen en management informatie en vervolgens rapportages te maken hierover. Verder staat hij communicatief sterk in zijn schoenen en is van nature een echte teamspeler die zich snel kan aanpassen binnen een organisatie. Software kennis; Oracle, SAP, Word, Access, BAAN / INFOR ERP, Multivers, Visio, MS Project, Business objects, Powerpoint.Salaris indicatie: EUR 3.000 – 3.500

Controller (HBO) 32-40 uur
Dame met HBO opleiding en door 14 jaar relevante werkervaring binnen bankaire omgeving en accountancy een ervaren prof geworden. Kundige gesprekspartner die zich voor langere tijd met een nieuwe werkkring wil verbinden evenals zij tot op heden gedaan heeft. Kennis en ervaring met begrotingen en prognoses, interne controle, opzetten van nieuwe administraties, kwartaalberichten, jaarverslagen, treasury, consolidatie, salaris fiscale aangiften etc. Zelfverzekerde dame met seniore uitstraling, bewust van een prima trackrecord die zij na 10 jaar wil vervolgen in een nieuwe werkkring met een nieuwe uitdaging. Bereid tot verdere studie, van Duitse komaf wat bijna niet meer te merken is. Bekent met sofware door ervaring met Word, Excel, Exact en Omegon. Ervaring binnen internationale onderneming. Goed in staat tot begeleiden van collega's, potentieel voor het leiden van een klein team aanwezig. Salaris indicatie: EUR 4.000 – 4.500

Sales Manager / Verkoop Manager / Accountmanager (HBO CE) 40 uur
Enthousiast fietser op tempo. Kandidaat is een echte sales professional van formaat. Heeft nadrukkelijk veel ervaring opgedaan na zijn opleiding en dit aangevuld met diverse sales trainingen. Communiceert helder en duidelijk en kan goed zijn drive onder woorden brengen. Heeft een veelvoud van functies bekleed en gaat voor de inhoud van het werk, wil bouwen en dat blijkt ook uit het verleden. Heeft veel kennis en ervaring opgebouwd met diverse software systemen waardoor een ruime affiniteit is ontstaan. Engels en Duits is hij machtig en Frans op vakantieniveau. Heeft diverse mogelijkheden in zijn loopbaan goed benut en is daardoor zowel hands on als beleidsmatig goed ontwikkeld. Heeft veel ervaring binnen nationale en internationale ondernemingen gezien. Bekende ervaringsgebieden zijn o.a. strategisch om te gaan met nieuwe en oude klanten, opzetten en uitvoeren van een accountplan, beïnvloeden van het (in)koopgedrag van de klanten, beïnvloeden, bruggen bouwer binnen accountteams. Salaris indicatie: EUR 4.000 – 4.500

Assistent inkoper / Voorraadbeheerder / Operationeel Inkoper (MBO – MIL) 32-40 uur
Kandidate is een rustig persoon. Ze is heel sociaal en kan met alle type mensen omgaan. Ze heeft een paar certificaten NEVI 1 op zak en zoekt een nieuwe uitdaging als Assistent Inkoper. Kandidate is geduldig in haar werk en ook assertief. Persoonskenmerken: Bedachtzaam, Collegiaal, Direct, Doelgericht, Gemotiveerd, Loyaal, Sociaal, Spontaan, Vasthoudend, Vriendelijk. Ervaringsgebieden: Correspondentie extern, Correspondentie intern, Debiteuren, Logistieke Administratie, controle leveringsfacturen, opstellen van offertes, onderhouden contacten met klanten, leveranciers en agenten in binnen -en buitenland. Software: Access, Exact DOS / Windows, Exact Globe, Excel, Excel incl. macro´s, Lotus Notes, MS Project, Powerpoint, SAP. Kandidaat beschikt over voldoende kennis van de Engelse en Spaanse taal. Salaris indicatie € 2.500 – 3.000 p/mnd.

Hoofd Persoonsadministratie / Personeelszaken (HBO) 32-36 uur - 4 dagen
Deze man is nooit uitgeleerd. Momenteel is hij in zijn vrije tijd bezig met een opleiding personeel en administratie en een cursus payroll-services. Waarom? Gewoon omdat hij het leuk vind en eigenlijk alles wil weten. In zijn vrije tijd kraakt hij zijn hersens verder met schaken en voor de ontspanning wandelt hij lange afstanden. Deze vriendelijke man zoekt een adviserende functie op het gebied van P&O, is hands-on en informeel. Talen: Engels, Nederlands en Frans Ervaringsgebieden: Kennis en ervaring met ARBO wetgeving, Recruitment , loopbaanontwikkeling en het opleiden van personeel, coördinatie nieuwe wet- en regelgeving, ziekte- en verzuimbegeleiding, werkkostenregeling, beloning & performance, Correspondentie extern, Correspondentie intern, Office Management, Pensioenregelingen bedrijfstak, Pensioenregelingen ondernemers, Personeelsadministratie / Personeelszaken, Salarisadministratie, Subsidieregeling, Urenregistratie. Kandidate past goed bij een bedrijf waar veel mensen werken waarbij integriteit en persoonlijk contact belangrijk is. Persoonlijke kenmerken: Mensenkennis, doortastend, onderzoekend, empathisch, nieuwsgierig, coachen, besluitvaardig, proactief, hands on. Software: Unit 4, ADP. Persoonskenmerken: Communicatief, Analytisch, Efficiënt, Accuraat, Systeemdenker. Salaris indicatie € 4.000 – 5.000 p/mnd.

Hoe werken wij
DennisWolf.nl - Get Headhunted Group is actief in het bemiddelen van moeilijk in te vervullen vacatures. Heeft u een openstaande vacature of tijdelijk iemand nodig door ziekte of zwanger schapsverlof? Wij kunnen u veel tijd en geld besparen door het wervingsproces uit handen te nemen. U heeft een openstaande tijdelijke of permanente vacature? Een personeelstekort door vertrek van een collega of door een nieuw project? Wat nu? Vaak is het aannemen van nieuwe mensen een tijdrovend proces. Dennis Wolf heeft een groot netwerk aan gemotiveerde professionals in uw branche. Zet Dennis Wolf in en wij besparen u geld aan dure advertenties in kranten en vacaturesites en u krijgt alleen een selectie geschikte kandidaten om een gesprek mee te voeren.

Uw vacature (vast of op interim basis)
Dennis Wolf - Get Headhunted Group kijkt niet alleen naar een profiel op papier, maar benadert elke vacature op een persoonlijke manier. Wij kijken naar uw bedrijf, wat uw cultuur is, op welke plek in het bedrijf onze professional komt te werken en wie de collega's zijn. Op het moment dat wij een professional aan u voorstellen, weet u zeker dat de kandidaat goed binnen het bedrijf en de functie past. Heeft u op dit moment een vacature en wilt u weten of Dennis Wolf iets voor u kan betekenen? Neem een kijkje bij onze beschikbare professionals of neem contact met ons op. Onze consultants beantwoorden graag al uw vragen.

Werving en Selectie fee
DennisWolf.nl - Get Headhunted Group Werving en Selectie fee bedraagt 16% (exclusief 21% btw) van het all-in bruto jaarsalaris dat kandidaat in dienst van opdrachtgever zal verdienen. Dit wordt in rekening gebracht nadat een arbeidsovereenkomst tot stand is gekomen. Hier geldt het principe No Cure No Pay. Betaling binnen 30 dagen na factuurdatum. Acceptatie van onze voorwaarden geschiedt automatisch middels uitnodiging van onze kandidaat. Wij passen een pro rata terugbetalingsgarantie toe binnen een termijn van 6 maanden. Hieronder verstaan we het volgende : bij voortijdige beëindiging van een arbeidscontract - binnen de eerste 6 maanden - wordt dat deel van de fee dat de niet gewerkte maanden binnen deze periode beslaat terugbetaald

Interim fee
DennisWolf.nl - Get Headhunted Group Interim fee administratieve handeling, ziekteverzuim en risico keten aansprakelijkheid bedraagt 16% (exclusief 21% btw) van het bruto uurloon dat de interim professional zal gaan verdienen. Uiteraard worden inkoop tarieven of salarissen overlegd met de opdrachtgever.
Voor alle interim professionals is van toepassing:
A) Een testperiode van twee werkdagen, pas bij continuering van de werkzaamheden worden deze uren doorberekend;
B) Kandidaat kan kosteloos na een uitzendtermijn van 26 weken overgenomen worden door uw organisatie;
C) Binnen 6 maanden is overname bespreekbaar (wervingsfee wordt verrekend);
D) Inhuur voor een periode korter danwel langer dan 6 maanden is mogelijk t/m 130 weken.

Kwaliteitsgarantie
Dennis Wolf - Get Headhunted Group heeft het NEN 440 keurmerk. Dit is het keurmerk van Stichting Normering Arbeid (SNA). Door deze normering weet u zeker dat wij de goede partner zijn om mee samen te werken. Zo komt u niet achteraf voor vervelende verrassingen te staan.
Wilt u meer weten over de dienstverlening van Dennis Wolf? Neem gerust contact op met een van onze consultants en zij vertellen u graag meer T 088 5050700
Onze klanten
Dennis Wolf gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.