Nieuwsbrief Feb. 2015

Hierbij treft u ons maandelijks overzicht aan van enkele beschikbare SPECIALISTEN. Wij arrangeren graag een kennismakingsgesprek met een van onze kandidaten, of een consultant om de match te begeleiden. Op verzoek ontvangt u van ons uiteraard een uitgebreid CV ter oriëntatie.
U bereikt ons telefonisch op tel: 088 5050700 of per email info@getheadhunted.nl - www.getheadhunted.nl

(Assistent) Controller (NIVRA) 40 uur
Kandidaat is een financiële deskundige met een goed oog voor verbetering als het gaat om het opstellen van financiële administraties. Hij is iemand die op creatieve wijzen oplossingen vind wat betreft proces beheersing en structuur binnen de financiële administratie. Hij heeft in zijn loopbaan diverse interne controles verricht voor multinationals en met goede resultaten uit de bus gekomen. Communicatief is hij sterk en is daardoor ook een goede sparring partner binnen een dynamische organisatie. Naast zijn werkzaamheden is het een liefhebber van Engelse oldtimers en om mentaal en fysiek fit te blijven gaat hij wekelijks naar de sportschool. Ervaringsgebieden; Debiteuren, Crediteuren, Voorraadadministratie, Budgettering, AO / IC, Activa, Rapportages, Jaarrekeningen, Leidinggeven, Grootboekadministratie, Corporate Finance, Personeelszaken, Aangiftes VPB, Transfer pricing, Financial Auditing, Relatiebeheer Pensioenen, Contractbeheer Pensioenen, Balansspecificaties opstellen, Planning en Control, KBG boekingen, Productieadministratie, Consolidatie, Asset management, Controlling, Aangiftes IB, Cashflow / liquiditeitsbeheer, Contacten banken / accountants. Salaris indicatie € 3.750 – 4.250 p/mnd

Salaris- en HR specialist / Hoofd P&O (HBO niveau) 36 – 40 uur
Sportieve vader die actief is als atletiektrainer en daarnaast graag langs de lijn is te vinden bij het voetbal en tennis van zijn kinderen. Begonnen in de beveiliging, heeft hij in 2004 de overstap gemaakt richting personeelsadministratie, later is daar salarisadministratie bijgekomen. Heeft hierin inmiddels een uitstekend trackrecord opgebouwd, en ook theoretisch middels diverse cursussen zijn kennis versterkt. Heeft daarnaast een zeer goed gevoel voor software en systemen, en beheerst het Engels uitstekend. Weet absoluut van de hoed en de rand als het om personeels- of salarisaangelegenheden gaat, of het nou gaat om de administratieve verwerking, afdrachten sociale premies en loonbelasting, sociale wetgeving en fiscale zaken, arbeidsrechtelijke zaken, aanleveren van managementinformatie, ziekteverzuim, bruto-netto berekeningen, verbetering personeelsinformatiesystemen etc. Door de overgang bij huidige werkgever Insinger de Beaufort van ADP Perman naar Afas is een groot deel van zijn werkzaamheden geautomatiseerd, waardoor hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Persoonskenmerken: Analytisch, Besluitvaardig, Communicatief, Geen 9-5 mentaliteit, Hands-on, Oog voor verbetering, Teamplayer, Verantwoordelijk. Een absolute topper op personeels- en salarisgebied. Salaris indicatie € 3.500 – 4.000 p/mnd.

MKB Admnistrateur (MBO-HBO) 36-40 uur.
Deze jonge kerel heeft zijn opleiding genoten bij een accountancy organisatie, is momenteel bezig met de SPD. Heeft een rustige en stevige uitstraling. Kan goed communiceren. Functioneert op het nivo van zelfstandig administrateur en kan ook goed mensen begeleiden. Is toe aan een nieuwe stap waarbij hij markt conform betaald mag worden. Heeft al veel verschillende taken tot een goed einde gebracht en heeft geen enkele moeite om verantwoordelijkheid te dragen. Bekende ervaringsgebieden: Crediteuren, Debiteuren, Voorraadadministratie, Projectadministratie, Beleid / Advisering, Budgettering, AO / IC, Activa, Rapportages, Jaarrekeningen, Leidinggeven, Salarisadministratie, Grootboekadministratie, Personeelsadministratie / Personeelszaken, Aangiftes OB / LB, Aangiftes VPB, Software implementatie, Samenvoegen administraties, Correspondentie intern, Correspondentie extern, Balansspecificaties opstellen, Subsidieregeling, Office Management, Planning en Control, Cost control, Projectcontrol, Urenregistratie, ABC costing, Productieadministratie, Consolidatie, Aangiftes IB, Controlling, Cashflow / liquiditeitsbeheer, Contacten banken / accountants, Logistieke Administratie, Contractbeheer. Bekende talen:Duits, Engels, Frans, Nederlands. Bekende software:Afas, Accountview, Exact synergy, Exact DOS / Windows, Exact Globe, Grote Beer, Word, Access, Audition Unit 4, Excel, Klubas, Multivers, Unit 4, Excel incl. macro´s, King, Powerpoint. Persoonlijke kenmerken: Communicatief, Flexibel, Analytisch, Diplomatiek, Gemotiveerd, Accuraat, Evenwichtig, Direct, Ambitieus. Gedreven collega die graag een stap verder zet! Salaris indicatie € 3.200 – 3.500 p/mnd

CFO / Financieel Directeur (RA)
Ontwikkelingsgerichte financieel controller met als hobby's duiken, reizen en motorrijden. Heeft ook leiding gegeven bij een scoutingvereniging. Krijgt zaken voor elkaar, is rustig en kan uitstekend met veel mensen overweg. Is internationaal georiënteerd en geeft leiding op coachende wijze. Heeft veel ervaring en is erg handig met software. Ervaringsgebieden: Beleid / Advisering, Budgettering, AO / IC, Activa, Rapportages, Jaarrekeningen, Leidinggeven, IFRS, Grootboekadministratie, Corporate Finance, Personeelsadministratie / Personeelszaken, Aangiftes OB / LB, Aangiftes VPB, Due Diligence / Fusie ervaring, SOX, Balanced Scorecard (KPI), Software implementatie, Investeringsselectie, Transfer pricing, Risk management, Financial Auditing, Correspondentie intern, Correspondentie extern, USGAAP, Treasury, Benchmarking, Balansspecificaties opstellen, Office Management, Planning en Control, Cost control, ABC costing, Fiscaal advies, Consolidatie, Financieringsselectie, Aangiftes IB, Controlling, Cashflow / liquiditeitsbeheer, Contacten banken / accountants, Logistieke Administratie, Overnames begeleiden en verwerken. Software: Afas, Accountview, Navision/ Microsoft Dynamics Nav, Word, Excel, Hyperion, Klubas, Visio, Powerpoint. Kenmerken: Geen 9-5 mentaliteit, Doorzetter, Vasthoudend, Communicatief, Stressbestendig, Verantwoordelijk, Zorgvuldig, Besluitvaardig, Analytisch, Efficiënt, Accuraat, Oog voor verbetering, Gevoel voor humor, Wij-denker, Dienstbaar, Cooperatief, Evenwichtig, Doelgericht, Constructief, Zelfverzekerd, Vriendelijk, Collegiaal, Bereidt zich voor, Betrokken, Persoonlijk contact. Salaris indicatie in overleg.

Inkoop professional / Sr. Purchaser / Strategisch Inkoper (HBO NEVI 3) 40 uur
Mondige financial met HEAO commerciële richting als achtergrond. Fijne vent die vanuit zichzelf zeer betrokken met de organisatie aan de slag is waar hij voor werkt. Kandidaat heeft achtergrond als inkoper en projectcoördinator en als financieel administratief medewerker. Kandidaat kiest nu nadrukkelijk voor een baan als inkoop professional.. Zeer dienstverlenende instelling met goed gevoel voor prioriteiten en humor. Accuraat stabiel en flexibel, weet zich prima en duidelijk te verwoorden. Zit goed in zijn talen w.o. Engels, Frans en Duits. Heeft ervaring met contractmanagement, onderhandelen met leveranciers, prijsafspraken en raamcontracten, controle leveringsfacturen, garantieafhandeling, leveranciersbeoordelingen, uitwerken van product -en systeem specificaties, opstellen van offertes, prijscalculaties, leveranciersselectie en inkooponderhandelingen, onderhouden contacten klanten, leveranciers en agenten in binnen -en buitenland, coördineren tenderopdrachten, zorgdragen voor stockrotaties, oplossen leveringsproblemen, inkopen controleren, tekenen, uitvoeren, backorders en voorraad beheer. Salaris indicatie € 3.500 – 4.000 p/mnd

Senior Assistent Accountant (controle & samenstel ervaring) 36 – 40 uur
Hardloper die op wereldniveau gesport heeft. Heeft nu zijn ambities op dit vlak gematigd en gaat met extra drive in zijn werk verder. Zoekt daarom een echte uitdaging alwaar hij zijn ruime ervaring en opleiding goed tot uitdrukking kan laten komen. Fijne communicator die 3 accountancy werkgevers in zijn werkervaring kan noemen alwaar hij voor het MKB de administratie en de jaarrekeningen voor heeft verzorgd. Kandidaat heeft 2 jaar controle ervaring en zoekt nu een echte uitdaging bij een accountantskantoor dat relaties heeft die meer vragen van de werknemer. Hecht aan werken in de regio en werken in een prettige werksfeer. Wil zich blijven ontwikkelen en doorleren behoort tot de mogelijkheden. Oprechte en integere collega. Heeft ervaring met: Debiteuren, Crediteuren, Voorraadadministratie, Projectadministratie, Budgettering, AO / IC, Rapportages, Jaarrekeningen, Salarisadministratie, Grootboekadministratie, Aangiftes OB / LB, Aangiftes VPB, Samenvoegen administraties, Financial Auditing, Correspondentie extern, Balansspecificaties opstellen, KBG boekingen. Bekende software: Accountview, Exact DOS / Windows, Davilex, Excel, Word, Excel incl. macro´s, Elsevier software. Ziet zichzelf werken bij een middelgroot accountantskantoor dat gecompliceerde zaken behandeld. Kandidaat is persoonlijk in de omgang met zijn collega's. Salaris indicatie € 3.200 – 3.500 p/mnd.

Hoe werken wij
DennisWolf.nl - Get Headhunted Group is actief in het bemiddelen van moeilijk in te vervullen vacatures. Heeft u een openstaande vacature of tijdelijk iemand nodig door ziekte of zwanger schapsverlof? Wij kunnen u veel tijd en geld besparen door het wervingsproces uit handen te nemen. U heeft een openstaande tijdelijke of permanente vacature? Een personeelstekort door vertrek van een collega of door een nieuw project? Wat nu? Vaak is het aannemen van nieuwe mensen een tijdrovend proces. Dennis Wolf heeft een groot netwerk aan gemotiveerde professionals in uw branche. Zet Dennis Wolf in en wij besparen u geld aan dure advertenties in kranten en vacaturesites en u krijgt alleen een selectie geschikte kandidaten om een gesprek mee te voeren.

Uw vacature (vast of op interim basis)
Dennis Wolf - Get Headhunted Group kijkt niet alleen naar een profiel op papier, maar benadert elke vacature op een persoonlijke manier. Wij kijken naar uw bedrijf, wat uw cultuur is, op welke plek in het bedrijf onze professional komt te werken en wie de collega's zijn. Op het moment dat wij een professional aan u voorstellen, weet u zeker dat de kandidaat goed binnen het bedrijf en de functie past. Heeft u op dit moment een vacature en wilt u weten of Dennis Wolf iets voor u kan betekenen? Neem een kijkje bij onze beschikbare professionals of neem contact met ons op. Onze consultants beantwoorden graag al uw vragen.

Werving en Selectie fee
DennisWolf.nl - Get Headhunted Group Werving en Selectie fee bedraagt nagelang de schaartste op de arbeidsmarkt tussen 14% en 25% (exclusief 21% btw) van het all-in bruto jaarsalaris dat kandidaat in dienst van opdrachtgever zal verdienen. Dit wordt in rekening gebracht nadat een arbeidsovereenkomst tot stand is gekomen. Hier geldt het principe No Cure No Pay. Betaling binnen 30 dagen na factuurdatum. Acceptatie van onze voorwaarden geschiedt automatisch middels uitnodiging van onze kandidaat. Wij passen een pro rata terugbetalingsgarantie toe binnen een termijn van 6 maanden. Hieronder verstaan we het volgende : bij voortijdige beëindiging van een arbeidscontract - binnen de eerste 6 maanden - wordt dat deel van de fee dat de niet gewerkte maanden binnen deze periode beslaat terugbetaald

Interim fee
DennisWolf.nl - Get Headhunted Group Interim fee administratieve handeling, ziekteverzuim en risico keten aansprakelijkheid bedraagt 14% en 25%(exclusief 21% btw) van het bruto uurloon dat de interim professional zal gaan verdienen. Uiteraard worden inkoop tarieven of salarissen overlegd met de opdrachtgever.
Voor alle interim professionals is van toepassing:
A) Een testperiode van twee werkdagen, pas bij continuering van de werkzaamheden worden deze uren doorberekend;
B) Kandidaat kan kosteloos na een uitzendtermijn van 26 weken overgenomen worden door uw organisatie;
C) Binnen 6 maanden is overname bespreekbaar (wervingsfee wordt verrekend);
D) Inhuur voor een periode korter danwel langer dan 6 maanden is mogelijk t/m 130 weken.

Kwaliteitsgarantie
Dennis Wolf - Get Headhunted Group heeft het NEN 440 keurmerk. Dit is het keurmerk van Stichting Normering Arbeid (SNA). Door deze normering weet u zeker dat wij de goede partner zijn om mee samen te werken. Zo komt u niet achteraf voor vervelende verrassingen te staan.
Wilt u meer weten over de dienstverlening van Dennis Wolf? Neem gerust contact op met een van onze consultants en zij vertellen u graag meer T 088 5050700
Onze klanten
Dennis Wolf gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.