Nieuwsbrief April 2015

Hierbij treft u ons maandelijks overzicht aan van enkele beschikbare VAKSPECIALISTEN.

Bij Get Headhunted weten wij wat er in uw organisatie speelt. Ook als het om uw kernactiviteiten gaat. Maar nog belangrijker is het dat we als geen ander beseffen hoe moeilijk het soms is om de juiste kandidaat te vinden voor juist die ene functie. Niet altijd, maar toch vaker dan u lief is.

Bij dat soort lastige trajecten kan Get Headhunted uitkomst bieden. Als professioneel bureau zijn wij gespecialiseerd in het vinden, screenen en selecteren van professionals voor uiteenlopende vacatures. Wij onderscheiden ons in het bijzonder door juist die kandidaten op te sporen voor functies vanaf hbo-niveau die vaak moeilijk vervulbaar zijn.

Wij arrangeren graag een kennismakingsgesprek met een van onze consultants.

Assistent Controller / Allround Administrateur (Post HBO) 40 uur
Deze jonge kandidaat heeft een ontspannen uitstraling en een gezonde dosis ambitie. Is hoog opgeleid en zoekt dan ook een kans, om zijn kennis van het controlling vak in de praktijk toe te passen. Heeft ervaring opgedaan met AOIC trajecten bij handel- en productieomgevingen. Bekende ervaringsgebieden zijn AO / IC, ERP verbeteringen, Logistieke Administratie. Uitstekende kennis van Navision/ Microsoft Dynamics Nav, Word, Excel, Powerpoint. Persoonskenmerken: Geen 9-5 mentaliteit, Flexibel, Hands-on, Leergierig, Gemotiveerd, Oog voor verbetering, Creatief, Doelgericht, Zelfverzekerd, Ambitieus.
Salaris indicatie: EUR 3.500 – 4.000 p/mnd.

Commercieel medewerker Binnendienst / Front Office Medewerker (MBO+ nivo – 40 uur)
Hardloper en golfer die graag met vrienden een goed glas wijn nipt. Kandidaat is een voortreffelijk vakman die zijn plek binnen een organisatie snel meester maakt. Heeft zich nu voorgenomen een nieuwe uitdaging aan te gaan. Kandidaat is vasthoudend, ambitieus, collegiaal en verlangt van zichzelf en zijn omgeving het beste. Kan goed sparren en weet daarbij de belangen van de DGA goed te behartigen, sparren is hem van nature gegeven. Beschikbaar gekomen door desinvestering van de vorige werkkring. Inzetbaar binnen een bedrijf waar veranderingen aan de orde van de dag zijn en het liefst in combinatie met een vaste kring van fijne collega's. Persoonlijke kenmerken: Integer, flexibel, Verantwoordelijk. Bekende ervaringsgebieden: klachten afhandeling, offerte-en ordertrajecten opstellen en uitvoeren, klanten informeren en adviseren, verkoopgesprekken, bijhouden klant- en assortimentsgegevens. Is uitstekend in staat zelfstandig beslissingen te nemen. Salaris indicatie: EUR 2.500 – 3.000

Assistent Controller / Assistent Accountant (WO) 40 uur.
Kandidaat heeft een doctoraal in bedrijfseconomie en is momenteel bezig met de postdoctorale studie Certified Management Accountant (CMA) aan de Vrije Universiteit van Amsterdam (VU). Kandidaat is in oktober 2005 bij Capgemini begonnen als consultant IT HR, maar heeft tijdens zijn huidige carrière ontdekt dat zijn ambities meer in de financiële hoek liggen. Zijn wens is om zich te specialiseren in een financieel economische functie waarin hij veel gebruik kan maken van zijn analytische vaardigheden en verder kan groeien in deze specialisatie. Kandidaat heeft daarom belangstelling voor starterfuncties als assistent hoofd administratie/ assistent controller of assistent accountant. Kandidaat is ambitieus en gedreven. Van zichzelf is hij analytisch sterk en door zijn ervaring als consultant beschikt hij over goed ontwikkelde persoonlijke en sociale vaardigheden. Persoonskenmerken: Geen 9-5 mentaliteit, Communicatief, Flexibel, Hands-on, Zakelijk, Zorgvuldig, Analytisch, Self Starter, Leider, Doelgericht, Zelfverzekerd, Direct, Collegiaal, Ambitieus, Bereidt zich voor, Helicopterview, Projectmatig ingesteld, Loyaal. Ervaringsgebieden: Projectadministratie, Leidinggeven, Personeelsadministratie / Personeelszaken, Planning en Control, Prince Ervaring, Projectcontrol, ERP verbeteringen. Software: Peoplesoft, Word, Excel, Visio, MS Project.
Salaris indicatie: EUR 4.000 – 5.000 p/mnd.

Sr Buying Specialist / Strategisch Inkoper / Procurement officer (HBO)
Ervaren vakman met NEVI 1 en 2. Plezierige gesprekspartner met gevoel voor humor. Kennis en ervaring met contractmanagement, projectinkoop, leveranciersselectie, ondersteuning inkoopproces, Europese aanbestedingen, initiëren van inkoopreductieprogramma's, uitzetten van tenders, relatiemanagement met leveranciers. Kandidaat is een enthousiaste doortastende persoonlijkheid. Denkt en doet vanuit het inkoop vak en heeft sterke behoefte een contributie in zijn werk te realiseren. Beheerst de Engelse en Duitse taal. Gewend de functionaliteit van systemen in zijn vak te gebruiken. Fijne collega en een geslepen inkoper!
Salaris indicatie € 3.500 – 4.000 p/mnd.

Financial Controller (HBO) 32-40 uur.
Deze dame is een bijzonder. Is de afgelopen 16 jaar binnen hetzelfde concern werkzaam en is toe aan een nieuwe uitdaging. Kan goed samenwerken en is naast het werk en het gezin gaan doorleren. Werkt met passie en doorzettingsvermogen. Goed met systemen en zeer ervaren in het vervaardigen van rapportages. Bekende ervaringsgebieden: Aangiftes OB / LB, Activa, AO / IC, Balansspecificaties opstellen, Beleid / Advisering, Budgettering, Cashflow / liquiditeitsbeheer, Consolidatie, Contacten banken / accountants, Contractbeheer, Controlling, Corporate Finance, Correspondentie extern, Correspondentie intern, Cost control, Credit Collecting / - Management, Crediteuren, Debiteuren, ERP verbeteringen, Grootboekadministratie, Jaarrekeningen voorbereiden, Leidinggeven, Office Management, Opzetten/ inrichten administratie , Rapportages, Urenregistratie. Bekende talen:Engels, Nederlands. Bekende software en systemen: Exact DOS / Windows, Exact Globe, Excel. Persoonlijke kenmerken:Bereidt zich voor, Betrokken, Communicatief, Cooperatief, Diplomatiek, Direct, Doelgericht, Efficiënt, Evenwichtig, Kritisch, Oog voor verbetering, Sociaal, Teamplayer, Wij-denker.
Salaris indicatie: EUR 4.000 - 4.250 p/mnd.

Interim P&O / Interim HR Manager / Interim Personeelsfunctionaris (WO) 24-40 uur.
Deze dame heeft veel ervaring in veranderingsprocessen en heeft een strategische analytische kijk op veranderingsprocessen. Generalist met achtergrond in finance en vooral HR. Kan voortreffelijk mensen beoordelen, en kan de P&O functie op een hoger nivo tillen. Zeer geschikt voor ontwikkelingstrajecten van het bestaande personeel en arbeidsmarktcommunicatiebeoordeling, verhoging kennisnivo werknemers. Troubleshooter van formaat die een nuchtere analytische kijk heeft op de werking van organisaties en haar systemen en kritische factoren. Kan snel productief zijn. Kandidate zit goed in haar talen waaronder zakelijk Duits en Engels in woord en geschrift. Software kennis: Accountview, ADP, Exact Globe, Excel incl. macro´s, Navision/ Microsoft Dynamics Nav, Onguard, Peoplesoft. Ervaringsgebieden: Beleid / Advisering, Contractbeheer, Correspondentie extern, Correspondentie intern, Leidinggeven, Personeelsadministratie / Personeelszaken, Rapportages, Salarisadministratie, Urenregistratie, Wagenparkbeheer. Tarief indicatie € 45 – 55 p/u.

Administrateur / Allround Administratief Medewerker (MBO) 36-40 uur.
Deze dame is een keiharde werkster. Past in een deadlinewerkcultuur en is flexibel en reisbereid. Kiest echt voor een werkgever om vervolgens zich te laten gelden als een ervaren praktische grootboekadministrateur. Kan goed onder druk werken en een keer overwerken is geen probleem. Moet eigenlijk leren maar is in de praktijk op het nivo van een administrateur gekomen door veel doen en zeer goed opletten. Bekende ervaringsgebieden:Crediteuren, Debiteuren, Rapportages, Grootboekadministratie, Aangiftes OB / LB, Balansspecificaties opstellen, Office Management, Cost control, KBG boekingen. Bekende talen:Duits, Engels, Frans, Nederlands. Bekende software en systemen:ABN AMRO OfficeNet Extra, AccountView, Expandable, GIS ((Arcview & Arcgis), Internet Explorer, MS Office, MS Dynamics NAV, Perman I, Quicken. Persoonlijke kenmerken:Doorzetter, Analytisch, Diplomatiek, Accuraat, Dienstbaar, Evenwichtig, Collegiaal, Betrokken.
Salaris indicatie: EUR 3.000 – 3.500 p/mnd.

Controller - High potential (Post Doctoraal en bijna RA) 36-40 uur.
Deze dame is een voortvarende dame als het gaat om de opleidingen. Op jonge leeftijd functioneert ze direct onder de partner binnen een grote accountancy organisatie en imponeert door een sociale benadering binnen haar werk. Maatschappelijk bewust doet zij haar werk en dat laat zij ook blijken door mee te werken aan sociale projecten binnen de werkgever en daarbuiten. Communiceert helder en duidelijk en heeft een ambitie die zeker in verhouding staat tot wat zij meebrengt aan kennis en vaardigheden. Heeft interesse in een nieuwe stap met ontwikkelingsmogelijkheden binnen de financiële dienstverlening - vastgoed en of pensioenfondsen; vindt deze materie ook zeer boeiend. Bekende ervaringsgebieden: Crediteuren, Debiteuren, Beleid / Advisering, Budgettering, AO / IC, Jaarrekeningen samenstellen, Leidinggeven, IFRS, Grootboekadministratie, Balanced Scorecard (KPI), Financial Auditing, Correspondentie intern, Correspondentie extern, Balansspecificaties opstellen, Consolidatie, Cashflow / liquiditeitsbeheer, Contacten banken / accountants, Jaarrekeningen voorbereiden. Bekende talen:Engels, Nederlands. Bekende software en systemen:Oracle, SAP, Word, Access, Excel, SAP HR, Caseware, Powerpoint. Persoonlijke kenmerken: Sterk analytisch inzicht, Resultaatgericht, Cijfermatig inzicht, Communicatief vaardig, Gedreven en Kritisch. Topper met drive en ambitie; kans voor de arbeidsmarkt. Salaris indicatie: EUR 3.500 – 4.000 p/mnd.

Assistent Controller / Hoofd Administratie (HBO) 36-40 uur.
Deze jonge gedreven man heeft een loyale houding naar zijn werkgever. Is halverwege zijn Post HBO opleiding en gat nu voor een nieuwe baan buiten de accountancy. Heeft aldaar bij 1 werkgever. Allrounder, fijn mens en een echte teamplayer. Kans voor de MKB onderneming die veel inhoudelijke kennis vraagt. Man met uitstraling en veel flexibiliteit en daadkracht. Heeft binnen de accountancy veel verschillende klanten geholpen met rapportages, advies en jaarrekeningen. Heeft ook diverse klanten met de projectadminstratie geholpen. Bekende ervaringsgebieden:Crediteuren, Debiteuren, AO / IC, Activa, Rapportages, Jaarrekeningen samenstellen, Grootboekadministratie, Corporate Finance, Aangiftes OB / LB, Investeringsselectie, Financial Auditing, Balansspecificaties opstellen, KBG boekingen, Consolidatie, Controlling, Cashflow / liquiditeitsbeheer, Jaarrekeningen voorbereiden. Bekende talen:Engels, Nederlands. Bekende software en systemen:Accountview, Navision/ Microsoft Dynamics Nav, Exact DOS / Windows, Exact Globe, Audition Unit 4, Excel, Multivers, Unit 4, Caseware, Powerpoint. Persoonlijke kenmerken: Vriendelijk, Daadkrachtig, Flexibel, Direct, Open Minded, Planmatig. Fijne collega die de boel op de rit zit en houdt.
Salaris indicatie: EUR 3.000 – 3.500 p/mnd.
Onze klanten
Dennis Wolf gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.